Tomtens lista

♥ Presentkort på Miljögården i Lund
♥ Presentkort på SOVA butiken i Lund
♥ Presenkort på Len Hud i Lund, (önskat mig av Mamma och Anna)
♥ Presentkort på KICKS
♥ Trosor, Sloggi hipsters storlek M. Finns på Lindex
♥ Berlocker till mitt Tomas Sabo armband (någon av dom på bilden)
♥ Blåsapa, (för att torka nagellack) från coolstuff.se eller på Ting i Lund
♥ Hörlurar till min iPod från style4it.com
♥ Sony Ericsson w580i rosa
♥ Rosa
Moet Champagne
Rosa Lanson Champagne, finns på systemet på Burlöv Center
♥ Linne "Today I´m wearing this" från avanna, vitt brottarlinne med rosa tryck på strlk M (önskat mig av syrran)
♥ Väskkrok att hänga upp väskan på när du tex är på ett sunkigt fik eller uteställe med en massa smuts på golvet. Sjukt smart grej! Härifrån!
♥ Boken, Den vidunderliga kärlekens historia
♥ Harry Potter & dödsrelikerna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Harry Potter-boken finns i Bjärred på din gamla hemadress så den behöver vi väl inte köpa. Fast det är kanske Annas?

2008-12-05 @ 16:55:48
Postat av: Fia

Önska dig inte den mobilen gumman..bara krånglar =) Träffade min teamleader och vi kom fram till att det är hon som snott dig på alla party så jag inte kan få sälja till dig... hmm, ska nog sno tillbaka dig =)

2008-12-07 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0