Beställd!

Klickade hem denna fast i svart i min besvikelse att jag inte hann och klicka hem den vita innan den tog slut. Men idag, så kikade jag inom hemsidan för och se om dom kanske har fyllt på. Och det hade dom! Så snabbt klickade jag hem den vita oxå. Tror nog att den svarta åker tillbaka, om man inte kan ha den som en finkofta kanske. Dom skickade mitt paket igår, där förhoppningsvis min nyårsklänning oxå ligger i. Så kanske, kanske har jag fått den idag när jag kommer hem! Nu har jag den i allafall! Woho!!


Kommentarer
Postat av: Christine

Den var fin!

2008-12-02 @ 22:47:26
URL: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej Snäckan.



Vilken fin kofta vill också HA! Kollade sidan men hittade den inte (snyft). Iallafall den är sjuktsnygg tjejen.

2008-12-16 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0