I natt jag drömde. . . .

Jag drömde att det kom in en psykopat i butiken och skulle ge sig på Soffan. Och efter lite bråk så hamnade vi tillslut på golvet där jag lyckades hålla fast honom med att sätta mig över honom så han inte kunde röra sig. En rödhårig, skäggig, lönnig man på 1.90 typ med ett igenkännligt ansikte........... Sen tillslut kom polisen och skulle hämta honom, för vi fick inte tag på våra vakter. Ni vet sådär som det blir när man ska slå ett nummer på telefonen, och knapparna finns inte kvar eller man har totalglömt numret man skulle ringa.. Tillslut kom polisen i allfall. Och då har givetvis psykopaten mutat polisen så han hoppar på bakom polisens motorcykel och drar iväg.
Sen helt plötsligt kommer min gamla granne in och har slagit vad med sina polare att dom ska dra med mig ut?! Och nästa sekund när jag kollar på honom har han förvandlats till Sebbe som vill att vi ska trycka flyers ihop, nu, till hans nattklubb. Och han fattar inte att jag numera är jagad, eftersom psykopatens jakt på mig har börjat..
Drömmen slutar i en bastu där jag gömmer mig under "sätena" tills en snäll kille kommer in och frågar vad jag gör där. För jag syns ju helt plötsligt jättetydligt. Inte helt oväntat, man tror man har hittat det perfekta gömmstället, men ack nej.
Jag är ju helt slut! Konstigt egentligen att jag låg kvar en halvtimme extra i sängen i morse. Men vem kan motstå att gå upp när man ligger i sin älskade säng. Den är så sjukt skön! Jag vill aldrig, aldrig gå upp numera pga att det är så skönt att ligga kvar i sängen med alla kuddar och täcken..  I Love My bed!



Vem kan motstå detta?!



 


Kommentarer
Postat av: Soffan

Fy vad jobbigt! Hatar sådana drömmar, känns som att man har sprungit maraton när man vaknar.

Tur du försvarar mig, haha!

Kommer snart och håller dig sällskap, KRAM

2008-08-25 @ 10:23:42
URL: http://jomensaatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0